sax mavi etek

16:52 Unknown 4 Comments


 Son dikilen parça. Aslında çok keyifli dikiş benim için ama çalıştığım için hem iş kadınlığı hem ev kadınlığı hem annelik derken şahsına kalan zaman ne kadarsa o kadar kısa süreye ne bulursan sığdırmaya çalışıyorsun (çalışan anneler beni çok iyi anlayacaktır). Onun için de kafandaki işlerin hemen olup bitmesini istiyor insan. Kafamda bi dünya iş var. Sürekli düşüncelerdeyim. Hatta o kadar abartıyorum ki düşünme işini, yanımdan geleni geçeni bile göremez oluyorum bazen. Bazı şeyleri aklıma çiziyorum, bazılarını kağıda; aklımda kes kopyala onu oraya yapıştır falan yapıyorum. Demem o ki işler çabuk bitsin diye bazen yapıp geçiveriyorum ama bu defa temiz çalıştım.
 
Kalıpsız ve çok kolay dikilebilen bi etek oldu. Aslında kendi kumaşından kemer yapıp, fermuar takacaktım ama dedim ya işin kolayına kaçtım diye, siyah kalın lastiği dikiverdim hemencecik.



 
Bu da bu eteğimin aklıma gelen ilk kombini oldu.
 
 


4 yorum:

  1. Çok sevdim ben bunuuuuuu. Ama saks mavisinin üzerine bluz rengi yanlış olmuş bence.. Daha beyaz bir bluz giyersen mavinin maviliği gözlerine bilem yansız. Bu soldurur... Siyah ayakkabı tamam da üstten beyaz giy bence bir dene sade beyaz bir bluz veya badi süpper olursun... Ya da sarı :) Oyyy bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım bayıldım.NE kadar beğendiğimi anlatacak kelime bulamıyorum:)))Sağlıcakla giyin:)

    YanıtlaSil
  3. Ben full tenk renk giyip üstüne canlı bi renkle patlatmayı seviyorum ama senin önerini de değerlendireceğim, teşekkürler senay:)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim özlem:))))

    YanıtlaSil