Acaba bu kutunun içinde ne var?

14:27 Unknown 4 Comments




Acaba bu kutunun içinde ne var?




Bunlar yeni cicilerim. Hepsini ayılarak bayılarak aldım. Gün gün zaman buldukça bunlardan çok güzel işler çıkacak bakalım.

Bişeyler üretme olayına bayılıyorum. İş bitince ürettiğim üründen ne kadar haz aldığımı kelimelerle tarif edemem.

Boncuklar kolye mi desem bileklik mi desem öle şeyler olacak. İplerden bileklik yapmayı düşünüyorum.Taşlar ve güllerden de küpe. Kutuda bana motivasyon hediyesi, kendimden :))

4 yorum:

  1. süper olmuşlar bayıldım...aslı...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım arkadaşım. İçinden sana da bi sürpriz var:)

    YanıtlaSil
  3. ben de ankarada yaşıyorum paketlerinden tanıyorum artık hobbyland tan aldığınız malzemeleri :)

    YanıtlaSil
  4. İhtiyacima cevap veriyor hemen hemen 10 yildir ugrarim eski yerinden bilirim:))

    YanıtlaSil