kış hazırlıkları-1

17:18 Unknown 4 Comments

 
 
Sonbahar ve kış mevsimini çok severim ben. Battaniye, kar, kahve, sahlep, sıcak bi çay, film, kitap bende sıcacık etkiler bırakır. Genelde yaz gelirken insanın içi kıpır kıpır olur ama bende tam tersi. Kış benim kalbime yumuşacık dokunur, bi güven duygusu gelir. Aile, portakal kokusu, muhabbet, televizyon, içimde uyandırdığı duygular bunlar. Belki de bi kaç kişiye bu yazıyla kışı sevdirmiş olabilirim:)
 
Kış gelirde hazırlığı olmaz mı? Hele benim gibi istiflemeyi seven bi insan hazırlık yapmazsa olmaz tabi. İlk hazırlıklar turşular. Acı biber turşusu ve karışık turşu. Benim için belli bi tarif yok. Biraz tecrübe, biraz hafıza, birazda atmasyon ile hazırlanmış turşularımız karşınızda. Afiyetler olsun...




4 yorum:

  1. sen de bendensin:)Kış istiyorm ya kışı istiyorum, havalar serinlesin istiyorum, yazın güneşten yoruluyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Evet ya neresini sevmezler anlamıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. hımm mis gibi olmuş afiyetler olsun canım.ellerine sağlık.kışı bende severim..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim mihirimahcım.

    YanıtlaSil