Abajur yenileme

17:35 Unknown 6 Comments

 
 
İlk evlendiğimizde yatak odamız için aldığımız bu abajurun birisi taşınırken böyle ezilince bende kumaşla kaplamaya karar verdim. Koltuklarıma ve salonuma uygun olması açısından bej rengi tercih ettim.
 
Kumaşı abajurun ölçülerinde kestim. Prit yapıştırıcılar bunun için yeterli oluyor. Yapıştırıcıyı kumaşa sürerek, abajura yapıştırdım. Alt ve üste kalan kumaşları çentikler atarak, arkaya doğru onları da yapıştırdım. O düzensiz görüntü gitsin diye kurdela ile çevirdim.
 
 
 
 
Işıklı hali.
 
 
 
 
Işıksız hali.
 

6 yorum:

  1. odama uygun abajur bulucam diye gezmekten fenalık gelmişti halbuki dekorasyon açısından istediğin renk ve tarza büründürebiliyorsun demek abajurunu gerçekten harika fikirmiş seninkide çok cici olmuş puantiyeli dantelli bayıldım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Tabi, istediğin renkte istediğin model yaparsın.

    YanıtlaSil
  3. Benimde var bej rengi bir abajurum. Bende renklendireyim istiyorum biraz iyi fikir kumaş kaplamak. Çokta güzel olmuş ayrıca.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, kumaşla kaplamak iyi fikir. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kumaş çok pratik ve çeşitliliği fazla bir ürün.

      Sil