Melek Kumaş Boyama Kırlent

17:56 Unknown 3 Comments

 
 
 
Geçenlerde İnstagram'da paylaşmıştım ilk kumaş boyama tecrübemi. Sonuç bu kırlent oldu. İlk boyamam olduğu için ve stencil olmadığı için elimde, önce kağıtla şablon çıkarıp yaptım ama o çok sağlıklı olmadı. Daha sonra röntgenden şablon çıkardım, o fena olmadı ama çok çok beğendiğim söylenemez. Kumaş boyama da ilk tecrübem olduğu için, biraz bulaşmalar oldu tabi.
 
 
Kumaş baskı, boyama konusunda daha detaylı bir post hazırlamayı düşünüyorum, biraz daha tecrübe kazanmam lazım.

3 yorum:

  1. Harika olmuş tebrik ederim. Lutfen benim blogumu ziyaret edin basarisiz boyamalari benim blogumda gorebilirsiniz. Sizinkiler muhteşem. Ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş tebrik ederim. Lutfen benim blogumu ziyaret edin basarisiz boyamalari benim blogumda gorebilirsiniz. Sizinkiler muhteşem. Ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu inceledim, kendinize haksızlık etmeyin bence gayet başarılısınız.

    YanıtlaSil