H&M

11:45 Unknown 0 Comments

 
 
Beren doğdugundan bu yana hatta hamileyken bebek alışverişi yapmak en büyük zevklerim haline geldi ki anneler beni çok çok iyi anlayacaktır. O cicili bicili şeyleri almak kendine bişeyler almaktan daha çok mutluluk veriyor. Hele büyüdükçe bende garip bi huy başladı. Giydirip arkasından bakıyorum uzun uzun. Aman bi büyümüşlük, bi havalar benim nasıl hoşuma gidiyor anlatamam. H&M mağazaları da benim en sevdiklerimden. Çok şükür ülkemize gelmiş, yoksa napacakmışız acaba:) Torun tombalak çoluk çocuk herkesi giydiriyor maşallah. Hem fiyatları hemde güzel ürünleriyle ben kendisini çok seviyorum.
 
 
 
Kedili olan günümüz modasına gayet uygun. Neon pembesi çiçeğine de bayıldım. Bedeni baya büyük, sanırım 18-24 ay olmalı. Buna rağmen gayet iyi oldu üzerine.
 
Çizgili olan tunik olarak kullanılabilir.
 
Mint yeşili olan ise malum benim en sevdiğim renk.
 
 
 
 
Bu arada ben bu bloga yazacak bişey bulamıyorum bazen. Fotografları koyup kaçasım geliyor ama ona da gönlüm elvermiyor işte.

0 yorum: