Kaz ayağı desenli kalem etek

16:12 Unknown 3 Comments

 
Uzun zamandır post girmemem demek, bişey dikemdiğim anlamına da gelmiyor tabi. Listemdeki bazı parçaları dikmeye çalışıyorum. İş hayatımdan dolayı kalem etekleri çok kullanıyorum ve seviyorum.
 
Yine kalıpsiz bir kalem etek. Diğer eteğimi kumaşın üzerine koyarak(pens kısmını da hesap ederek) kumaşımı biçtim. Önce önde ve arkada ikişer tane olmak üzere 4 pensi diktim. Sonra yan dikişler ve gizli fermuar. Etek ucunu da paça telası ile kapattım, dikiş görüntüsü istemediğim için. Son zamanların favori deseni "kaz ayağı" kalem etek formunda karşınızda.
 
 
 

3 yorum:

  1. Bloğunuzu çok beğendim takibe aldım.instagramdan da takip ediyorum.ben de beklerim;;))))

    YanıtlaSil
  2. Diktiklerinizi gördükçe makine alasım geldi.. Süpersiniz, ellerinize sağlık. Alışverişe çıkınca ne aradığımız şeyi bulabiliyoruz ne de bulduğumuzu giyebiliyoruz. Ama kendi emeğinizle hayalinizde ne varsa dikebilirsiniz. Devamını diliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) önemli olan hayal edip dikmek zaten. Sevgiler benden de...

      Sil