Dıy-porselen boyama

13:58 Unknown 0 Comments



Adı üstünde, dreamcraftt dikiş ve dıy projeleri bloğu:)) Öğlene kadar çalışmayı ne kadar çok istediğimi bir ben birde Allah bilir. Çünkü elinde hep bir yapılacaklar listesi ile gezen, aklında sürekli türlü projeler bulunan, vakit bulup öğlen eve gittiğinde dikiş dikebilen şahsına münhasır bir insanım. Boş oturamadığımı kaç defa söylemiştim. Bana rahat değil, boşluk batar.

Boyayayım, dikeyim, öreyim... Gözüme ne güzel görünürse, beni ne mutlu edecekse o an onu yapayım. 

Bu porselen sütlük ve minik vazoyu Forum dan almıştım haftasonu. 5 er tl idi. Bu ikisini görünce dedim ki "ben sizi boyarım" :) neyse eve geldim başka bişeyler yaparken onları unutmuşum. Pazartesi günü işten erken çıkınca evde temizlik yaparken bi anda aklıma düştüler. Temizliği saat tutarak yaptığım için (planlı çalışmazsam kafamdaki hiç bişeye yetişemiyorum çünkü) saati bitince bunları boyamaya başladım. 

Gayet basit bir işlem. Şu badana boya yaparken kenarlara yapıştırdığımız bantları boyanmamasını istediğimiz kısma, boyamak istediğimiz bölümler açıkta kalacak şekilde yapıştırıyoruz. Dilediğimiz renk akrilik boya ile boyamızı uyguluyoruz. 

Boya iyice kuruduktan sonra bantları nazikçe çıkarıyoruz. Dilerseniz vernikleyin. Bu arada ben fırçayla değil süngerle boyama yaptım. Daha sevimli geliyor bana boyama sonrası görüntüsü. 

Bu kadar kolay ve kısa bir "do it yourself" bir proje oldu.

















0 yorum: