Bir örgü meselesi-Atkı

11:18 Unknown 0 Comments

Daha önce örgüyü sevdiğimi ama zor sabrettiği söylemiş miydim? Ben sabırsız bir insanım, olsun bitsin benim yaptığım şeyler. Ondan dikişde de kalıpsız dikerim, kolay model dikerim.
 
Örgüde de en kolayı haroşadır. Dümdüz ör git, ör gel. Beren'e atkı öremeye karar verdim, dedim ki en çabuk hangisini yaparım haroşayı. Ee başla o zaman dedim. Bunu söyledim ve iki saat sonra atkı bitti:)
 
Eee dümdüz bişeye benzemedi. Püskül demode benim gözümde. En iyisi ponpon yapayım ben buna dedim. Annem ben 8 yaşındayken kardeşime ördüğü hırkalara nasıl ponpon yapıyordu ordan hatırladım ve aynı usul yaptım. Evet itiraf ediyorum ben iki yaşımda dahil anılarımı çok iyi hatırlıyorum:)
 
Şu anam babam usulu yöntem, kağıdı aynı simit gibi kesiyorsun, ipi o çembere doluyorsun. Dolama işlemi bitince çemberin kenarından ipleri kesip, ortadan ipleri bağlıyorsun. Fotograf olmayınca biraz havada kaldı. Ben bunu bi daha ki postta anlatayım bari.
 
Ponpondan sonra bi de keçeden süsü olsun bari dedim. Sonuçtan çok memnun kaldığımı söyleyebilirim:)
 
 

0 yorum: