Yılbaşı geyikleri ve yılbaşı geyiği

17:00 Unknown 0 Comments

Yılbaşı kutlanır mı kutlanmaz mı insanlar tartışadursun, ben yine her yıl olduğu gibi ağacımı kurdum, planımı yaptım süslerim ve Beren'in koni şapkasıyla biz hazırız efendim. Yılbaşı süslerinin kırmızıyı sevmeyen beni bile zıvanadan çıkardığı, kırmızı don giyerseniz donanırsınıza kadar inandırdığı (tabi ki inanmıyorum:) mübalağa olsun dedim) bir büyüsü olduğuna inanıyorum ben şahsen. O tabaklar, ağaç süsleri, minnak minnak mumlar vb. diye uzayıp giden listede, onu alıyım bunu da alıyım diye insan kendini zor tutuyor billahi.
 
Yılbaşında insan ormanda görse arkasına bakmadan kaçacağı geyiklere dost, olup olmadığını bile bilmediği noel babadan hediye bekleyen bir tip, evin ortasına ağaç koyan bir vatandaş olup çıkıveriyor. Ama her ne olursa olsun seviyorum ben yılbaşını. Yurtdışında olsam noeli de kutlardım. Allahın hristiyanı Mişel "ben raemazanda orucümu tutaerim" deyince, ay maşallah görüyo musun diye alkış tutarız, burda yılbaşı kutlanırken ahkam keseriz ki bu yeni bir yılı kutlamaktır. Nitekim noel bugündür. Bu tartışma uzar gider, kimse de kimseyi anlamaz ya neyse.
 
İşte size bir yılbaşı geyiği, hemde en boynuzlusundan:)







0 yorum: