Tutorıal-Kumas sepet dıkımı

13:48 Unknown 6 Comments


Eve doldurduğum çizgili kumaşlarımı teker teker bişeylere dönüştürmeye çalışıyorum. Elbise, kılıflara süs, mini ceketten sonra birde son zamanlar ki aşkım fuşya ile sepet diktim. İçi elyaflı, çok kullanışlı, banyolar için ıvır zıvır koymalık şık bir sepet oldu. Ben etiketlerimi koymak için kullanıyorum.

Öncelikle çizgili kumaşın ters yüzüne elyafı koyarak yüzü yüzüne gelecek şekilde dikiyoruz.


Köşelerden 15 cm ölçerek, kesiyoruz.




Aynı işlemi iç astarı için yapıyoruz.


Yüzü yüzüne gelecek şekilde dikiyoruz.




Özenerek yavaş yavaş düzenlediğim dikiş odamı bırakıp bazen de burda takılıyorum işte:)





6 yorum:

  1. eline sağlık çok güzel olmuş.renkleri çok uymuş birbirine.bu sepet evin heryerinde kullanılabilir...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel olmuş! Bayılıyorum senin yaptıklarına:)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş ellerinize sağlık.
    Bir sorum olacak, spetteki etiketlerinizi nerede yaptırdınız acaba? Umarım kolay ulaşıp yaptırabileceğim bir yerdedir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tanıdığıma yaptırdım ben, normalde basmıyorlar malesef. Ama internette etiket basan çok yer var, bakabilirsiniz.

      Sil
    2. Çok teşekkürler cevabınız için ama internette bir ara aramıştım ama maalesef umarım bir sonraki denememde bulurum. Sevgiler

      Sil
    3. Etiketinolsun.com diye bir site vardı hatırladığım kadarıyla oraya da bakabilirsiniz.

      Sil