İğnedanlık

00:45 Unknown 2 Comments


O ortadaki düğme nasıl olurdu da içe göçmüş bi şekilde dikilir? Bu saçma sorunun cevabını bulana kadar kendime bi iğnedanlık dikmedim. Bi araştır, bi bak bakalım dimi nasıl oluyor, yok kafaya koymayınca bende işler yürümüyor. 

Aklıma bişey takılmayagörsün(umarım böyle yazılıyordur:)) nasıl yapılıyor, neyle yapılıyor gibi türlü araştırmasını yaparım da bunda bana bi kal geldi günümüz tabiriyle. Hakaten o düğmenin orda nasıl durduğunu çözmek istemedim:)

Aslında oldum olası herşeyin nasıl yapıldığını kendim çözmeye çalışırım. Hani bilmedikleri bir yere giderlerde birine bişey sormaktansa sokak sokak gezmeyi tercih edenler varya işte o benim:) Üniversiteye kayıt olmaya geldik babamla, Gazi Üniversitesini arıyoruz. Aradığımız yerde Beşevler metrosu, çıkışındayız. Bilenler için şöyle anlatayım; uygulama otelinin önünden çıkarsın direk gidersen Gazi, ışıklardan karşıya geçersen Ankara Üniversitesidir ya, hıh biz inatla sormadığımız için ışıklardan karşıya geçtik öyle yürüyoruz. Metroyla geldiğimiz yolu, yürüyerek geri gidiyoruz yani. Ama fikir yürütüyoruz tabi, Gazi sırt çantalı çocukları takip ederek:)) bi sor dimi, yok illa kendimiz bulacağız. Evet babama çekmişim:))) 

Yani demem o ki ben illa bişeyin nasıl yapıldığını kendim bulucam. Bugün çok şükür beynimde beliren çözümle iğnedanlığıma kavuşmuş oldum. Kişiye özel olsun diye de harflerimi işledim.

Ama en iyi öğrenme, benimkisi dimi?




2 yorum: