Popcorn paketi yapımı

16:56 Unknown 2 Comments












Kış akşamları yemesiz içmesiz gitmiyor dimi? Akşam bizim evde 8 gibi yemek yenilmesine rağmen sanırım 2-3 posta abur cubur yiyoruz. Kilo mu tabi ki öle bişey yok. Kiloyu düşünmeyerek oksitleyip yakıp atıyoruz:)) 

Çocuktan dolayı film izleme seansları gece oluyor ama olsun yine de mısır yeniyor işte. Mısırı yerken eşim patlatırsa cam kasede, ben patlatırsam süslü püslü bişeylerde yeriz:)

Peki popcorn paketini nasıl yaptım? Turuncu oda bloğunun sahibi Sibel Hanım 10 marifet sitesi için "hediye paketi yapımı" nı anlatmış. Aynı mantığı bu pakete uyguladım bende. Videoyu 10 marifet'ten izleyebilirsiniz.




2 yorum:

  1. Yaa ama çok şeker olmuş bu paket! Üzerindeki kumaş değil mi canım. Ben de Şık Düğme'den bantını almıştım aynı desenin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok sehercim kumaş değil. Ben de şık düğmeden aldım ama dekupaj kağıtları varya onlardan:)

      Sil