Çizgili, ponponlu kitap çantası

14:58 Unknown 6 Comments

     Her daim yanımda taşıdığım olmazsa olmazlarım vardır ve bu yüzden çantam tabiri caizse "külçe" gibidir. Bunların yanında ıvır zıvır taşımaya da bayılırım. Hal böyle olunca bir çanta tabiki yeterli olmuyor. Kitap, dergi, Ipad, kalemlik, cd vs... bana göre elzem olan ıvır zıvırlarımı taşımak amacıyla bir çanta dikmek istiyordum uzun zamandır. Nitekim kendime kareli bir model diktim. Bu çizgili olan da Sevgili Fufuokur için dikmiştim.

     İki katlı yaparak hem sert durmasını, hem de eskime oranını azaltmış oluyoruz. Ponponlar ise tamamen zevkinize kalmış. 

      Hediye olacağı için ben kişiye özel bişeyler de olsun istedim üstünde. Seramik hamurundan kelebek yapıp, üzerine isim yazdım.

      Umarım zevkle kullanıyordur:)













6 yorum:

  1. çok güzel olmuş, ponponlarda çantanın sade görüntüsüne hareket katmış. Elinize sağlık. Bu arada instagram hesabınızı kapattınız mı siz? Takip ediyordum ama bayadır paylaşımlarınızı göremiyorum ve dreamcraftt diye aradım bulamadım da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kapattım. Daha doğrusu yeni bir hesap açınca onu kapattım. Artık "mercafe_" kullanıcı adıyla bulabilirsiniz:)

      Sil
  2. ayyyh nihayet yaaa çok sevindim :) alıştırdınız kaliteli fotoğraflara resmen fellik fellik aradım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)) çok naziksiniz;)

      Sil
  3. Eminim zevkle kullanıyordur, zira ben bayıldım!!

    YanıtlaSil