dikiş nakış

11:12 Unknown 6 Comments


Son projelerimden bahsetmiştim son yazımda. Önceliği cekete verdim ve bi hevesle başladım. bu benim ilk ceket denemem.




Renk olarak bayıldığım mint yeşilini seçtim. Kumaş krep. Dikiş konusunda teknik bilgim hiç yok. Tamamen alaylıyım:) Dikerek öğreniyorum bu işi ve kumaşları. Kolu takarken biraz zorlandım, oturtmam zor oldu. Diğer konularda ise hiç fena değildim. Şimdi astarını ve boyunu ayarlamak kaldı.

İkinci işim ise çarpı işi. Bilmem bu ne olacak. Hiç bi fikrim yok. Şu anda sadece işliyorum o kadar.




6 yorum:

  1. ceketin bence ilk denemeye göre oldukça güzel. çarpı işine gelince ben çarpı işini sevmesem de bir benzeri goblenle baya haşır neşirim.Goblenlerimi merak edersen bloğumdan yaptığım goblenlerle ilgili yazılarıma bakabilirsin.

    YanıtlaSil
  2. Ayselce; mutlaka uğrayacağım bloguna.

    YanıtlaSil
  3. ben sizi ilgiyle takip ediyordum, geçen gün kendi blogumda spamlar kısmına girince (ki daha önce girmişliğim yoktur)sizin mesajlarınız ile karşılaştım , teşekkürler hepsi için ve özür neden oraya girmişler anlamadım:(Kendinize iyi bakın, dikiş olayına ben de kursa giderek katılmaya çalışıyorum ama siz süpersiniz:)

    YanıtlaSil
  4. Genelde yorum bıraktıktan sonra yayınlanmış mı, cevap verilmiş mi diye bakarım(nedense böyle bi alışkanlığım var işte:)) sizde göremeyince tahmin etmiştim böyle bişey olduğunu. Zaten nazikliğin yorumlarından belli. Özre gerek yok yani. Ayrıca takipettiğin için çok mutlu oldum:))

    YanıtlaSil