ceket ve eymir

11:30 Unknown 0 Comments







Burada bahsettiğim ceket işlemi sona erdi. İlk diktiğim ceketim. 10 ay kadar önce makinayı aldığımda tabiri caizse "bel bel" makinaya bakıp, 3 günün sonunda düz dikiş dikebildiğim için sevinçten havalara uçtuğum düşünülürse; bu benim için mucizedir.

Burasıda eymir gölü. Pek göl ortamına uygun bi kıyafet seçimi olmamış benim için:) Ben ilk defa buraya geldiğim için ve sonuçta restaurantta gideceğimizi düşündüğümden ve birde hevesten heralde bu seçimi yaptım.

Doğallığını çok beğendim buranın. O meyve ağaçları, bisiklet yolları hepsi çok güzeldi. Göl biraz kirliydi onu sevmedim.






Burasıda kahvaltı yaptığımız konak ve manzarası. Çok dinlendirici, çok keyifliydi.








Ben anladım ki yaşlanıyorum ve yaşlandıkça huzur arıyorum. Burada elle tutulur pek bişey olmamasına karşın, ben bayıldım. Çünkü şehir ortamından ve gürültüden uzak, sakin ve huzurlu bi yerdi. Resmen eksi yükümü burda bıraktım.

Benim gibi yaşlanmış kişilere tavsiye edilir:))

0 yorum: