peçeteden tepsiye

10:39 Unknown 8 Comments



Nasıl geçti anlamadan yine haftanın sonuna geldik. Zaman mı çabuk geçiyor bende mi anormallik var anlamış değilim. Gerçi izafiyet teorisine göre zaman göreceli bi kavram; kişiye ve duruma göre değişiyor. Bazı durumlarda insana saniyeler ömür gibi geçerken, bazı durumlarda da akar gider.

Anne olmak başka bişeymiş. Zaman kavramın değişiyor. Beynindeki ekran artık çift görüntü veriyor. Önceleri insan sadece aklında tek bir görüntü ile ilgilenebiliyorken, çocuktan sonra o an düşünülecek şey+çocuk. Bilmem dışardan nasıl görünüyor ama Beren bende bambaşka bir duygu; vicdan azabı, yetememe duygusu, pişmanlık, sorumluluk gibi hisleri uyandırıyor. Bazen sinirleniyorum ve sonrasında pişman oluyorum.





Şu güzelim Cath Kidston desenli tepside akşam imal edildi. İlk peçete transferi yapışım. Ordan burdan herşeye merakım var. Ama benim için önemli olan kullanılabilir, güzel ve çarpıcı bişeyler yaratmak.

8 yorum:

  1. ilk deneme için çok güzel olmuş.. arada böyle güzel şeylerle uğraşmak ruhu dinlendirir..

    YanıtlaSil
  2. çok şık bi tepsi olmuş, kısıtlı zamanda insan kendince birşeyler yaratınca tadı daha da başka olur,kendinle övün yani :)

    YanıtlaSil
  3. Vicdan azabı mı? Kendinle gurur duymalısın bence!

    YanıtlaSil
  4. sevgi; kesinlikle öyle , kendimi çok iyi hissediyorum bu işlerle ilgilenirken.

    Ayselce hayat; çok teşekkür ederim.

    Alışveriş danışmaı; teveccühün:)

    YanıtlaSil
  5. o peçete mi gerçekten yaa??! Ne kadar düzgün olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. çook güzel olmuş saksıyada yapabilirsin hatta:)

    YanıtlaSil
  7. bu desene bayılıyorum gerçekten tepside harika durmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık bayıldım :)Bende bu peçetenin yeşilini ve aynı tepsiyle düz tabak aldım bir ara yapıcam inşallah :)

    YanıtlaSil